InScore - pierwszy na świecie projekt badawczy poświęcony badaniu wizerunków youtuberów i pasujących do nich marek

27 sierpnia godz. 20.00 - WYDARZENIE LIVE ZAKOŃCZONE


Kamil Bolek i Kuba Antoszewski napisali do Ciebie: Nawiązaliśmy współpracę w ramach wspólnego projektu badawczego i stworzyliśmy unikatowy wskaźnik do mierzenia wizerunku youtuberów: InScore. Jest to pierwsze na świecie badanie pozwalające specjalistom marketingu oraz agencjom mediowym na optymalne dopasowanie youtuberów do marek i tworzenie par o największym potencjale marketingowym. Dodatkowo kampanie na YouTube mogą być od teraz mierzone dzięki Brand Lift Insights, a twórcy z sieci LifeTube będą w badaniu Target Group Index – całość to obecnie najszerzej i najlepiej sprofilowane badanie na rynku.


Na spotkaniu porozmawiamy o:

  • jak skutecznie promować markę na YouTube i odpowiednio kształtować jej wizerunek
  • w jaki sposób dobrać odpowiednich do marki youtuberów
  • czy tylko zasięg ma znaczenie
  • czy youtuber to już celebryta
  • kilka przykładów najbardziej efektywnych działań w ramach YouTube i wideo marketingu