Marketer wszechmogący i konsument pod szczególnym nadzorem, czyli na jak dużo pozwala nam prawo

19 sierpnia godz. 11.00 - WYDARZENIE LIVE ZAKOŃCZONE


Anna Szmigiel napisała do Ciebie: Nowoczesny marketing i technologie z nim związane rozwijają się szybciej niż prawo. Ale ono tak łatwo się nie poddaje – dzielnie walczy i znajduje zastosowanie w nawet najbardziej innowacyjnych technikach przyciągania Klienta. W trakcie naszego spotkania porozmawiamy o tym, w które elementy marketingu ingeruje prawo i na co zwracać uwagę, by po zrealizowaniu kampanii martwić się „jedynie” jej efektywnością.
Jakub Szajdziński napisał do Ciebie:
Prawo regulujące sprzedaż oraz świadczenie usług drogą elektroniczną nakłada na przedsiębiorców, szereg obowiązków, których niespełnienie może skutkować dotkliwymi sankcjami, nawet wtedy, kiedy dopiero zaczynamy i nie udało nam się sprzedać jeszcze ani jednego produktu. W trakcie spotkania opowiem o tym jak przygotować swoje przedsięwzięcie aby prawo zawsze było po Twojej stronie.


Na spotkaniu porozmawiamy o:

  • zgodnym z prawem pozyskiwaniu leadów
  • prawnych aspektach marketing automation
  • tym, kiedy mail staje się informacją handlową
  • możliwościach, jakie prawo daje (lub zabiera) telemarketerom
  • tym, czy warto mieć Administratora Bezpieczeństwa Informacji
  • wymogach stawianych przez prawo dla firm działających w e-commerce,
  • regulaminach jako pełnoprawnych umowach, a nie instrukcji dokonywania zakupu,
  • klauzulach niedozwolonych i skutkach ich stosowania,
  • ochronie danych osobowych przede wszystkim u mikro, małych i średnich przedsiębiorców,
  • polityce plików Cookies, a więc o tym dlaczego nie należy zapominać o „ciasteczkach”