Social media dla startupów, czyli jak samodzielnie zbudować i wdrożyć strategię social media?

21 sierpnia godz. 11.00 - WYDARZENIE LIVE ZAKOŃCZONE


Marcin Wierzbicky napisał do Ciebie:W Polsce powstaje coraz więcej startupów i praktycznie każdy z nich prowadzi działania w social media. Ale co tak naprawdę liczy się, kiedy mówimy o obecności marki w mediach społecznościowych? Jak prowadzić te działania, by zbudować silną markę na Facebooku, Twitterze, Instagramie, czy Snapchacie? Na spotkaniu dowiesz się, jak skutecznie zacząć swoje działania w social media i czego potrzebujesz, żeby prowadzić te działania samodzielnie we wczesnym etapie rozwoju startupu.


Na spotkaniu porozmawiamy o:

  • Czym są startupy?
  • Jak wybrać kanał do promocji swojego startupu?
  • Jak zbudować strategię social media?
  • Jakie są rodzaje treści, którymi powinniśmy się dzielić w social media?
  • Ile kosztują działania w social media?
  • Dlaczego social media to najlepszy sposób na pozycjonowanie marki?