Jak obsługa klienta i nowe technologie zwiększają grono fanów Twojej marki?

20 sierpnia godz. 20:00 - WYDARZENIE LIVE ZAKOŃCZONE


Beata Jurasz napisała do Ciebie: W dzisiejszym świecie bardzo często usprawnienia czy nowinki technologiczne wprowadzamy po to, by klient był bardziej zadowolony, jednak najczęściej zapominamy o jego prawdziwych i głębokich potrzebach. To oznacza, że konieczna jest zmiana perspektywy w podejściu do zarządzania procesem obsługi klienta i wprowadzeniem nowego stylu komunikacji mając na uwadze jego oczekiwania.


Na spotkaniu porozmawiamy o:

  • Dlaczego firmy wykorzystujące nowe technologie do kontaktu z klientem ciągle mają problem z jego zadowoleniem z obsługi?
  • Czterech najważniejszych elementach, które musisz wprowadzić do komunikacji z klientem, aby był największym fanem Twojej marki.
  • Co sprawia, że w oczach klientów firma reprezentuje wysokie standardy ich obsługi?