Facebook i e-mail marketing: jak połączyć ich skuteczność

22 lipca godz. 20:30 - WYDARZENIE LIVE ZAKOŃCZONE


Piotr Chmielewski napisał do Ciebie: po niedawnych zmianach w systemie reklamowym Facebooka, posiadanie własnej bazy adresów e-mail stało się kluczowe. Baza nie tylko pozwala prowadzić lepsze kampanie reklamowe na FB, ale też znacznie zwiększa zaangażowanie na fanpage'u firmy. Jak budować bazę? Umiejętnie wykorzystując facebookowe wydarzenia, które pozwalają osiągnąć efekt wirusowy i bezpłatnie dotrzeć do dużej liczby odbiorców. O tym wszystkim na spotkaniu.


Na spotkaniu porozmawiamy o:

  • Nowych metodach, pozwalających zacząć lub wznowić budowanie firmowej bazy adresów e-mail.
  • O tym jak bardzo dobra baza poprawia efekty działań na Facebooku.
  • A także o tym, jak wykorzystać Facebooka do budowania bazy i jak poprawia on wyniki działań e-mail marketingowych. To temat, na który składają się z najnowsze doświadczenia agencji Social Media Now.